Насловна / Архитектура / Железничка станица во Италија, Матера Централе

Железничка станица во Италија, Матера Централе

Минатата недела отворена е нова железничка станица во градот Матера, Италија. Проектот, новата зграда и идниот парк проектирани се од бирото Stefano Boeri Architetti со седиште во Милано и канцеларии во Шангај и Тирана. Станицата претставува важна врска помеѓу стариот дел на градот и модерните области и клучна точка за пристап до градот Матера, кој наредната година ќе биде Европската престолнина на културата.

1
„Создадовме објект за која се надеваме дека ќе стане еден вид спој, место за одмор или интеракција со другите. Новиот јавен простор се состои од две празни подрачја: она кое поминува покрај железничките пруги (шест метри под земја) и плоштад (на ниво на терен), која е засолнет и разграничен со голем покрив “, вели Стефано Боери, а пренесува ArchDaily.

2
Голем правоаголен отвор од 440 квадратни метри е вграден во плоштадот за директно да го поврзе со долниот дел. Отворот го преплавува долното ниво со природна светлина и воздух, кое исто така е целосно преработено и претворено во препознатлив, разбирлив и употреблив простор.

3

На станицата и е додаден фантастичен нов покрив (со димензи 45 x 35 метри на висина 12 метри над плоштадот) и решително се вклопува во небото на Матера, станувајќи орјентир кој непогрешливо ја означува станицата како нова точка на пристап до градот. Големиот покрив е носен од дванаесет челични столбови кои излегуваат од „железен под“, обезбедувајќи голем покриен простор за патниците и локалните жители кои можат да го користат во секое време на денот и ноќта, без оглед на временските прилики.

4
Во меѓувреме, околниот надворешен простор претворен е во наткриен плоштад каде можат да уживаат патниците, локалните жители и туристите, кои сега ќе имаат пристап до простор каде можат да запознаат луѓе, да чекаат, да патуваат и да одат на прошетка, а со тоа вбризгувајќи нов живот во важна област на градот, која до неодамна се користеше како паркинг.

5
За објектот се користени два основна материјала, кои претставуваат две души на Матера: Apricena камен кој потсеува на локалниот древен град Sassi и челик, кој е знак на помодерната и подинамична страна на градот. Просторот за чекање и зградата на станицата обложени се со камен, а кровот прекриен со алуминиум.

8
Во однос на потрошувачката на енергија, Боери започнал да ги развива концептите на кои денес се засноваат неговите проекти, пред повеќе од 10 години, заедно со социологот и економист Jереми Рифкин. Тие заедно напишале манифест за Биеналето на архитектурата во Венеција, за да ги убедат архитектите, урбанистите и политичарите да ја трансформираат секоја зграда во производител на енергија и колектор. Една деценија подоцна, овие идеи се потврдени во дизајнот на железничката станица Матера Централе.

7
Покривот е опремен со соларни панели кои гарантираат максимална енергетска независност и нудат потенцијал во иднина да се снабдува целиот плоштад и парк со електрична енергија. Системот, реализиран на површина од 1250 квадратни метри е составен од 696 соларни панели кои годишно произведуваат 271.440 kWh.

6

Испрати коментар

Scroll To Top