Насловна / Архитектура / Zaha Hadid Architects со проект за 100 станици за полнење гориво за чамци во Италија

Zaha Hadid Architects со проект за 100 станици за полнење гориво за чамци во Италија

Zaha Hadid Architects го претставија проектот за 100 станици за полнење гориво за рекреативни чамци кои ќе бидат инсталирани во италијанските марини.

Проектот вреден 100 милиони евра, развиен од NatPower H – дел од групата NatPower, ќе биде изграден како зелена водородна инфраструктура во 25 италијански марини и пристаништа.

Зелената водородна инфраструктура, која би требало да се инсталира во летото 2024 година, цели на 100 станици за полнење гориво низ Медитеранот во следните шест години. Како што објаснуваат  Zaha Hadid Architects, проектот исто така има за цел да се прошири во најпопуларните региони во светот за рекреативно пловење.

1 (1)

Зелениот водород се произведува со ветерна, сончева и друга инфраструктура за обновлива енергија. ZHA велат дека „зелениот водород се претвора во стабилен, природен ресурс со помош на NatPower H технологии за да се задоволи постојано зголемената глобална побарувачка за одржливи извори на енергија“.

„Емитирајќи само водена пареа и топол воздух, водородот генерира електрична енергија во горивната ќелија“, објаснуваат од компанијата.

„100-те станици за полнење гориво кои ќе работат до 2030 година ќе испорачуваат до 3650 тони зелен водород годишно, елиминирајќи приближно 45.000 тони емисии на стакленички гасови од рекреативните чамци на Медитеранот“, додава ZHA.

2 (1)

„Безбедност, приспособливост и одржливост“

Развиен од NatPower H како решение за зелено водородно гориво, проектот се заснова на три клучни принципи: безбедност, приспособливост и одржливост.

„Станиците NatPower H ќе се снабдуваат со водород користејќи сертифицирани RINA PED технологии за метални хидриди со низок притисок за морски примени кои обезбедуваат компактност, безбедност и еластичност во согласност со индустриските регулативи и сертификати, заедно со прецизен фокус на циркуларноста и заштитата на морските екосистеми. “ изјавија ZHA.

Канцеларијата напоменува дека индустријата за пловење сè повеќе бара поодржливи пловила, а бродоградилиштата ширум светот реагираат со решенија кои ќе го намалат еколошкото влијание на нивните операции.

„Демаркацијата на заштитените морски подрачја низ светот кои сега забрануваат употреба на дизел мотори ја нагласува важноста на еколошки одржливиот развој во индустријата“.

„Оваа брза енергетска транзиција во моментов ја кочи недостатокот на инфраструктура за дистрибуција и полнење гориво со извори на енергија без влијание“, додава канцеларијата.

0

„Мрежа на чворишта за одржлива енергија“

Со зелениот водород, компанијата има за цел да создаде мрежа на одржливи енергетски чворишта во сите поголеми италијански пристаништа, истовремено воспоставувајќи идеални услови за олеснување на тековниот развој и користење на бродови со погон на водород.

„Италијанската индустрија на бродоградба води во светот по бројот на изградени чамци, а нашата цел е да ја олесниме енергетската транзиција на овој клучен пазар, промовирајќи ја употребата на чамци на водород без директни емисии на CO2“, изјави Andrea Minerdo, извршниот директор NatPower Х.

„Иако проектот штотуку започна, веќе имаме 25 договори со италијанските марини и пристаништа, што ни овозможува да започнеме со развој на глобална мрежа на широко распространети станици за гориво на водород“, додаде Minerdo.

4 (1)

Еколошки одговорен дизајн

ZHA создаде зелени станици за полнење гориво со водород кои се еколошки одговорни и ги исполнуваат највисоките безбедносни стандарди.

Врз основа на истражувањето на ZHA за модуларни системи, дизајнот е прилагодлив на различни локации низ Медитеранот. Дизајнот, исто така, овозможува приспособена конфигурација за секоја станица за полнење гориво врз основа на специфични локални потреби како што се вкупната големина, седишта, капацитетите за полнење велосипеди и пешачката циркулација во секое пристаниште и марина.

Создадени со користење на 3Д роботско поставување материјали за сегментите на секоја структура, станиците се целосно рециклирани, ѕидовите се суво монтажни, минимизирајќи го градежниот отпад, а истовремено ја зголемуваат ефикасноста на материјалот.

3 (1)

3Д печатените блокови, составени од слоевит состав, ги одразуваат процесите евидентни во природата кои ги создаваат пругастите структури. Нивната флуидна геометрија изведена е од природни формации во медитеранските предели и морските екосистеми.

Дизајнот на станиците за полнење гориво е развиен од соработката на ZHA Computation and Design Research Group (ZHA CODE) со Block Research Group и Incremental3D кои ги истражуваат неармираните ѕидарски конструкции, 3Д-печатениот бетон и одржливата дигитална бетонска конструкција.

„Изградени со бетон со ниска содржина на јаглерод, конструктивната цврстина на станиците за полнење гориво на водород на ZHA се генерира преку геометријата наместо преку зголемена употреба на материјали“, вели Filippo Innocenti, директор на Zaha Hadid Architects.

„Комбинирајќи ги најновите иновации во градежните техники со историското инженерство  развиено низ Медитеранот од Римјаните пред повеќе од 2.000 години, станиците користат напредни технологии за кружно градење, што ја одразува посветеноста на NatPower H за еколошки одговорна иднина“, додаде Innocenti.

Испрати коментар

Scroll To Top