Насловна / Архитектура / Винарија во Австралија, постојана врска со околниот пејзаж и парк на скулптури

Винарија во Австралија, постојана врска со околниот пејзаж и парк на скулптури

Австралиското биро Jolson Architecture and Interiors ја заврши винарската визба  Pt. Leo Estate Winery со скулптурални sидови на рурална локација на брегот полуостровот Морнингтон, Австралија.

14_resize

Јазикот на зградата произлегува од етаблирано лозје, како синтеза на фино вино, скулптура, архитектура, рурален пејзаж и драматични погледи на океанот.

2_resize

Длабоко вклопена во контекстот, зградата се издига од земја како апстрактен архитектонски гест, следејќи ја закривената природа на локалитетот, повикувајќи се на процесот на производство на вино и попримајќи свој суптилен скулптурен квалитет.

13_resize

Објектот е проектиран за Pt. Leo Estate, врвен австралиски производител на вино, како и страствен колекционер на уметност. Зградата ги обединува двете работи заедно, како и вински подрум, ресторан и парк за скулптури, контекстуално врамени во драматичен рурален имот. Намерно сместен на највисоката точка на оваа локација со површина од 135 хектари, концептот е со намера да се покани јавноста да се ангажира со етаблираното лозје, драматичниот поглед на океанот и вистинскиот австралиски пејзаж.

1_resize

Заоблената форма е апстрактна интерпретација на точење вино од шише и органскиот циклус на бербата. Храбар пејзажен гест гест и дизајн со флуидни sидови, создава силен дијалог со иконичната скулптура на Инге Кинг, една од постојаните колекции на клиентот.

3_resize

Изградените форми избиваат на површина на земјата, додека преминувате низ предниот двор на ѕидови кои го задржуваат продолженото лозје. Во летните месеци, долгите каскади со винови лози создаваат вел и го заштитуваат објектот, зајакнувајќи го одговорот на дизајнот на локацијата и контекстот. Тоа е објект кој е на земја и во земја. Испуканата гранитна површина од предната градина, заедно со асиметрично поставеното единственото дрво го доловуваат суровиот, еродиран и распукан австралиски пејзаж.

8_resize

Влезната осовина делува како филтер кој се одликува со изобилство на природна светлина која минува низ дрвените летви на плафонот за да го оддели предворјето од радијалниот павилјон.

4_resize

Ентериерот оприфаќа радијалната фацетирана мрежа вградена во архитектурата и ја изразува преку ѕидовите, плафоните и столаријата. Завршните обработки внимателно се изработени, реагирајќи на тонските поместувања и инспирирани од деконструирано буре со вино, со доминација на челик и дрво кои ги обложуваа внатрешните површини.

6_resize

Радијалниот план на зградата ги организира и раздвојува трите зони, влезната, подрумската и ресторанската. Замаглената форма ја артикулира секоја област без потреба од sидови или прегради внатре во голем отворен простор и резултира со внатрешно искуство, задоволувајќи ја желбата на клиентот, секоја функција да работи истовремено со еднаков нагласок.

7_resize

Во рамките на радијалниот план сместени се Cellar Door, Pt. Leo Restaurant и Laura Fine Dining. Лево од влезот, Cellar Door го користи соседството на лозјето за да ги олесни разговорите за виното и се протега на надворешна тераса. Десно, Fine Dining е именувана по скулптурата Лаура на шпанскиот уметник, Jaume Plensa, нуди мени инспирирано од регионалните производи на Морнингтон.

Во внатрешноста на зградата, постои постојана врска со околниот пејзаж и паркот на скулптури, намерно позиционирани во видокруг. Исто така, зградата има намерна понизност кога се гледа од паркот на скулптури. Нејзиното присуство се намалува со радијалното ширење на зградата, истакнувајќи ја самата уметност.

5_resize

Паркот на скулптури ја следи кривулестата патека додека се обвиткува околу архитектурата, создавајќи посредник во погледот помеѓу архитектурата и лозјето или океанот. Во паркот се изложени над 50 скулптури со големи размери од локални и меѓународни уметници, чиј кустос е Geoffrey Edwards, поранешен директор на галеријата Geelong, меѓу уметниците се Clement Meadmore, Deborah Halpern, Inge King, Tony Cragg, Jaume Plensa, Anthony Pryor и Augustine Dall’ava.

9_resize

10_resize 11_resize

Испрати коментар

Scroll To Top