Шведскoто студио Visiondevision претстави решение за реконструкција на познатиот мост во срцето на шведскиот главен град со што ќе се забрза преминот на пешаци.
Мостот Tranebergsbron е значаен по тоа што има сообраќајни ленти, а низ него поминува и трасата на стокхолмското метро. Она што на мостот во сегашната состојба дефинитивно му недостасува е квалитетен и безбеден пат за пешаците.
Со цел на жителите да им се обезбеди побезбеден и побрз премин на каналот, архитекти од студиото Visiondevision дизајнирале широка пешачка патека што се протега по должината на сводовите од мостот. Тие веруваат дека времето потребно за преминување на мостот може дополнително да се намали со додавање на нов пасус кој ќе ја следи насоката на еден од постојните бетонски сводови.
Преминувањето ќе биде преку серија на веќе постоечки отвори во бетонските столбови кои го поддржуваат мостот. Главниот предизвик во градењето на овој проект ќе биде изградбата на скалите во бетонскиот свод каде ќе се додаде и ново осветлување и балустради.
Ќе бидат додадени црвени бетонски плочи за да се поттикнат луѓето да го следат патот, а малите киосци може да се сместат во потпорните ѕидови на трезорите.
“Ги свртевме погледите кон мостот како целина и да сфативме дека убавите бетонски сводови се идеални за обезбедување на брза конекција меѓу двете страни и дека поврзувањето на овие две жаришта би овозможило многу поголем потенцијал за различни активности”, велат дизајнерите за Deze додавајќи дека ова решение е релативно евтино за носење и ќе имаат огромно влијание врз сообраќајот на оваа локација .
Дизајнерите сугерираат дека огромните бетонски столбови може да се користат како проекциски ѕидови за повремени филмски проекции или да функционираат како галериски простори за изложба на уметнички дела.
Оригиналниот мост што ги поврзува двата централни острови во Стокхолм е дизајниран во доцните 18-ти век, а денешниот прекрасен дизајн на Tranebergsbron мостот датира од 1934 година. Дизајниран е од познатиот шведски архитект Пол Хедквист. Последните промени во изградбата биле направени во 2002 година, кога се додадени два оригинални трезори на идентичното, што значително ја подобри сообраќајната инфраструктура во овој дел од градот.