Насловна / Архитектура / Скулптурска реликвија или дом

Скулптурска реликвија или дом

Австралиското архитектонско студио Пандолфини Архитекти доби налог да го дизајнира овој семеен дом замислен како композиција од тридимензионални објекти. Резиденцијата се наоѓа во Наарм/Мелбурн. Резиденцијата е претставена како интересна скулптурална екстензија во нејзината урбана средина. Официјалниот јазик на фасадата веќе унапредува каков тип на архитектура ќе најдеме внатре, што се карактеризира со единствена геометрија и меки бои што го прават проект со голема личност.

1 4 3 5 17

Пандолфини Архитекти проектира куќа составена од три павилјони кои личат на структура на штала распоредена по издолжената правоаголна парцела. Во центарот на парцелата наоѓаме структура слична на штала во која се сместени главниот простор за живеење, околу него има некои томови облечени со тули кои ја сместуваат програмата за спална соба напред и работилница за паркирање автомобили одзади.

Главни материјали се теракотните тули кои вертикално поставени под агол од 45 степени ја формираат структурата на фасадата. Бетонот е исто така водечки материјал, бидејќи ја формира главната структура на куќата, ја дефинира надворешноста и ги разграничува внатрешните области.

7 6 15 14 18

Во конструктивната материјализација тој се одлучува за употреба на суровини за да создаде контраст со останатите елементи на куќата. Застаклените врски ги поврзуваат павилјоните, нагласувајќи ги нивните материјални и формални разлики, придонесувајќи за чувство на одење низ средните простори почувствувани како хибриди помеѓу надворешноста и внатрешноста на парцелата.

Изградена во земјата Boonwurrung и Woiwurrung на Кулин нациите, Glen Iris House е замислена како композиција од тродимензионални предмети што ја опфаќаат внатрешноста и надворешноста на зградата. Контрастната палета на суровини и готови материјали ги нагласува добиените форми и создава чувство на постојаност и цврстина. Куќата е составена од три павилјони кои се спуштаат по контурите на долгата правоаголна локација; Структура слична на штала го формира главниот простор за живеење во центарот на имотот и е поддржан од облици обложени со тули кои содржат спални соби напред и работилница за автомобили одзади. Застаклените врски ги поврзуваат павилјоните, нагласувајќи ги нивните материјални и формални разлики и придонесувајќи за чувството на патување додека се движите низ локацијата.

9 11 10 13

Патиниран бакарен екран се протега по приземјето на предната фасада, реинтерпретирајќи ги околните предни огради покриени со вегетација, но оддалечувајќи се од линијата на имотот за да создаде дарежлив гест кон улицата. Волуменот обложен со тули на првиот кат е проектиран на екранот и избалансиран на лист од бетон со чекан со грмушка, што го означува главниот влез и ги сугерира материјалите и формите на ентериерот. Теракотните тули, поставени вертикално и под агол од 45 степени, се однесуваат на покривите со плочки на соседните куќи и создаваат динамична заднина за испуштена светлина, филтрирана низ утврдените улични дрвја, танцување низ нив.

Поставен наспроти затегнатата кожа од тули на павилјонот на спалната соба, главниот простор за живеење изгледа како изложен скелет од робусни бетонски ребра кои ја штитат деликатната внатрешност. Бетонските ѕидови со чекан со грмушка ја формираат главната структура, ја дефинираат надворешноста и ги ограничуваат внатрешните области. Ситно деталниот ентериер составен од травертин, американски даб и полиран гипс ѕидови нуди олеснување и контраст на суровиот бетон со висока текстура.

28 27 26 25

Животниот павилјон е ориентиран на северната страна со главното застаклување поставено длабоко во формата, создавајќи длабока стреа која посредува во светлината и го зачувува погледот кон централната градина и базенот. Работните прозорци од двете страни на павилјонот обезбедуваат одлична вкрстена вентилација, додека цврстите суровини се користат насекаде, обезбедувајќи грациозно старост на домот и бара малку одржување. Пејзажот е вткаен во планот, со интегрирани жардинери, исечоци во изградената форма и внимателно курирани отвори кои воспоставуваат силен дијалог и врска со градината.

Композициската едноставност, смелата материјалност и сложените детали ја дефинираат куќата на Глен Ајрис. Куќата стои како скулптурален додаток на еклектичниот уличен пејзаж, нејзината апстрактна фасада дава малку индикации за тоа што се наоѓа внатре, каде што низа заеднички и приватни простори се поврзани со нивното славење на формата и материјалот.

31 32

Испрати коментар

Scroll To Top