Заха Хадид Архитекти ја завршија импозантната зграда интегрирана во јавен плоштад во градот Прага. Лоцирана делумно на шините на старата железничка станица Масарик, која е во процес на модернизација и е планирана да биде завршена во 2026 година. Масарицка е изградена на делумно девастирано градежно земјиште и истото граничи со железнички платформи на југ, улицата Флоренци на север и автопатот Вилсон на исток.
Проектот Масарицка ќе ја подобри пристапноста до железничките платформи долу и ќе обезбеди нови пешачки рути помеѓу Флоренц и Хибернска од двете страни на станицата. Проектот е предложен како „портал за добредојде во градот за патниците од меѓународните и државните возови, како и за оние кои ја користат експресната железничка врска во моментот во изградба со меѓународниот аеродром во Прага“.
Лоциран на еден километар источно од плоштадот Староместске во центарот на градот, проектот на Масарицка, според архитектите на Заха Хадид, таа воспоставува дијалог со архитектурата и урбанизмот на старото урбано јадро на Прага, познат како „златниот град на 100 кубиња“. Каскадни тераси ги делат двете крила на градбата, додека дополнителните тераси на источната фасада му даваат на секој кат директен пристап до отворените простори. При изградбата на железничката станица приоритет им се дава на локалните добавувачи и материјали со висока рециклажна содржина.
Со своите фасади веќе завршени, Масарицка во Прага е дефинирана со циркулациони рути кои ќе овозможат пристап до нови јавни простори во градот. За да се задоволат моделите за проектирање на деловни простори, канцеларискиот и малопродажниот центар во склоп на станицата содржи 28.000 метри квадратни и вклучува седум ката во својот источен дел и девет ката на западниот крај.
Со цел да се добие LEED платинум сертификат, Масарицка вклучува двојна изолирана фасада која обезбедува оптимална природна светлина во сите работни области и заеднички простори. Јавните градини на покривот нудат панорамски поглед на градот. Хибридната вентилација е поддржана од постројка со висока енергетска ефикасност со системи за враќање на топлината, додека интелигентните системи за управување со зградите постојано ги следат и прилагодуваат параметрите за да ја намалат потрошувачката на енергија.
Засадувањето со локални видови растенија и дрвја што се наводнуваат со системот за атмосферска вода, вклучувајќи ја и трансформацијата на Флоренци во авенија со дрвја, ќе обезбеди сенка во лето и природно прочистување на воздухот. Системите со низок проток и рециклирање на отпадната вода дополнително ќе ја намалат потрошувачката на вода во објектот.
Изградбата и набавката на Масарицка имаат приоритет на локалните добавувачи и материјали со висока рециклирана содржина за да ги исполнат отелотворените и оперативни цели за јаглерод во 2025 година поставени со климатскиот предизвик RIBA 2030 година.
Реновирањето на Чешката железница ја зачувува постојната историска терминална зграда и вклучува изградба на нов јавен плоштад делумно на шините што обезбедува пристап до единечните платформи и директен трансфер до линијата Б. на прашкото метро. Нејзината програма за модернизација, која ја трансформира станицата во целосно достапен мулти-модален транспортен центар за градот, го проширува тековниот број на патеки од седум на девет и ги обновува сите платформи инфраструктурни системи.