Насловна / Вести / Рекламите за автомобили ќе имаат налепници со предупредување, како оние кај цигарите

Рекламите за автомобили ќе имаат налепници со предупредување, како оние кај цигарите

Сите реклами за автомобили во Франција, наскоро ќе содржат предупредувања слични на оние на амбалажата на цигарите и аклохолните пијалоци. Според законот кој ќе стапи на сила во март 2022 година, ќе постојат три пораки осмислени да ги промовираат позелените алтернативи на автомобилите на фосилни горива:

• На кратки релации дајте предност на пешачењето или велосипедот

• Размислете за тоа да повезете некого со себе

• Користете што повеќе јавен превоз 

sedeplacer1

sedeplacer2

Печатените реклами ќе имаат врамено предупредување кое мора да покрива најмалку 7% од површината на огласот. Во текот на ТВ реклами, предупредувањето мора да остане на екранот доволно долго за да може да се прочита. Огласите исто така мора да го имаат хаштагот  #SeDeplacerMoinsPolluer (изберете превозни средства кои загадуваат помалку). Очекувано, производителите на автомобили не се воодушевени со ова. Огласувачите се обврзани да наведат и во која класа на емисии припаѓаат нивните возила, што е како ознаките за количината на катран и никотин на амбалажата од цигарите, што влијаело врз изборот на брендови со пониска содржина на овие материи. Рекламирањето на возила со високи емисии ќе биде целосно забрането од 2028 година, а Европската комисија сака до 2035 година целосно да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување во ЕУ.

sedeplacer3

 

 

Испрати коментар

Scroll To Top