Архитектите за ентериери i29 ја направија оваа продавница за Frame Magazine во Амстердам. Продавницата Frame, нуди тридимензионално искуство од магазинот, креативен и иновативен универзум, кој изненадува и инспирира. Во тотално поинаков концепт, i29 спојуваат две продавници во една, две контрадикторни искуства во еден простор.
Продавницата е создадена како интерсекција на архитектурата, дизајнот, уметноста и модата. Внатрешниот дизајн е базиран на променливоста на продавницата. Нејзината флексибилност и лесна трансформација се главен фокус на ентериерот.
Погледнато од предната страна, доминираат инсталацијата на бели панели и црни рамки кои лебдат во просторот. Висејќи од ѕидовите, подот и таванот, панелите имаат функција на бело платно. Содржината на ова „платно“ може да се промени бидејќи првите панели се демонтажни. Презентациите на одредени теми се изложуваат помеѓу панелите. Со користење текст и графика историски се поврзува постоењето на магазинот низ годините. Но исто така и покануваат посетителите да се приближат и да разгледуваат.
Гледајќи од назад кон напред, продавницата нуди сосем друго искуство. Триаголниот облик на таблите во црно обоено дрво, ги покажуваат вистинските производи зад предните панели. Контрастот на овие два света во продавницата нудат прекрасни изненадувања.