Недостигот од возачи за транспорт на контејнери и автомобили, во комбинација со големиот обем на трговија, доведе до застој во еден од најголемите автомобилски центри во светот, германското пристаниште Bremerhaven. Застојот предизвика возилата кои се подготвени да влезат или да излезат од Европа сега да чекаат на пристаништето, а на пописот на засегнатите се производителите (и купувачите) на автомобили како што се BMW, Stellantis, Renault, Tesla и Volvo.
Во просек, пристаништето Bremerhaven превезува 1,7 милиони возила годишно, но недостигот на возачи за тежок товар, како и возачи за истовар и утовар на возилата што влегуваат и излегуваат, доведе до сериозни доцнења. Покрај тоа, едноставно нема доволно бродови за транспорт на возила во моментот. Глобалната флота е намалена за околу 13 бродови во споредба со 2019 година, што е резултат на прекумерните расходи во првата година од пандемијата. За жал, за производителите на автомобили и клиентите кои чекаат нови возила, оваа ситуација не се очекува да се реши пред 2024 година, кога ќе почнат да се испорачуваат новоизградените пловила.
Лоша вест за потрошувачите е дека недостигот може да влијае и на цените на возилата. Со зголемената побарувачка за електрични возила од Кина во Европа, притисокот врз пристаништата може само да се зголеми.