Историската берлинска стоковна куќа Kaufhaus des Westens (KaDeWe) ги отвори вратите на првиот квадрант според проектот изработен од бирото ОМА.
Концентрична празнина која се протега на шест ката содржи серија ескалатори обложени со дрво. Во подножјето, во продолжение на главниот влез Tauentzienstraße, празнината служи и како малопродажен простор и како простор за настани. Надвор, на аголот на Tauentzienstraße и Passauer Straße, претставен е нов двокатен излог за дигитални и аналогни презентации.
Наместо да се третира постојната зграда како единствена маса, проектот воведува четири квадранти кои ја фрагментираат оригиналната маса во помали, лесно достапни и отворени сектори. Со овој проект, OMA и KaDeWe се занимаваат со забрзаните промени во однесувањето на потрошувачите и предизвиците и можностите што ги носи онлајн малопродажбата, а влијаат на традиционалните стоковни куќи.
Секој квадрант е поврзан со различен влез од улиците и се карактеризира со специјално проектирано јадро кое го организира просторот, дејствувајќи како атриум и како примарна циркулација. Овие празнини се преобликуваат и се протегаат заедно со висината на зградата, со што секој кат се трансформира во различно просторно искуство, пишува ArchDaily.
Партнерката во ОМА, Ellen van Loon вели: „Реновирањето на KaDeWe има за цел да ја редефинира динамиката помеѓу малопродажниот простор, неговите корисници и урбаното опкружување, во време кога е-трговијата го преобликува нашиот однос кон купувањето. Проектот ги реинтерпретира темелните елементи на типологијата која практично остана непроменета повеќе од 100 години “.
Реновирањето на стоковната куќа во Берлин, кое е во тек од 2016 година, е првиот проект на OMA за групацијата KaDeWe. Проектот го водат Ellen van Loon и Rem Koolhaas, со архитектот на проектот Natalie Konopelski. Исто така, Ellen van Loon, работи на проектот на новата продавница од групацијата KaDeWe во Виена.