Во својата шеста година од постоењето, Наградата за архитектонски цртеж (The Architecture Drawing Prize) продолжува да ја слави уметноста на архитектонското изразување во три категории: аналогно, хибридно и дигитално.
Во ова издание се претставени 138 дела од повеќе автори. Како и во претходните години, делата пристигнуваат од целиот свет, покажувајќи ја големата разновидност, умешност и оригиналност на учесниците.
„Духот на планината / Духот на планината“ од Вајхенг Је.
Победник во категоријата скицирање за 2022 година е „Духот на планината“ од Вајченг Је. Исцртано со молив, уникатно дело кое го истражува во конкретна атмосфера односот помеѓу артифициелното и природното.
„Ова е цртеж што се одликува со голема деликатност што ја истакнува разликата помеѓу естетиката на висококатниците и можноста за нивно креативно транформирање преку инкорпорирање на природата во нив како уметничка интервенција.
Институт за храна Фицрој од Самуел Вен.
Победникот во 2022 година во хибридна категорија е „Институтот за храна Фицрој“ на Семјуел Вен. Цртежот раскажува теми поврзани со кинеската култура, глобализацијата и автоматизацијата.
„Институтот за храна Фицрој (Fitzroy) се издвојува по својата внимателна и суптилна употреба на бојата. Се одликува со доза на достапност и топлина изразена преку претставата на заеднички оброк ; архитектонскиот контекст кој прикажува особености на технички цртеж, низ коти и детали. Концептуално оригинален и искрено шармантен влез“.
Оваа година како победник во категоријата за најдобар дигитален цртеж му припадна на Антон Маркус Пасинг, кој во 2019 година ги соедини наградите во сите 3 дисциплини како севкупен добитник. Неговото овогодинешно дело „Ѕидот / Ел Муро“ си поигрува со идеите околу почетокот, крајот и конечното. „Ѕидот го врамува погледот: бесконечен и различен по состав, мултиплицирајќи се вертикално и хоризонтално, пред нас и под нас, дефинирајќи ја човековата просторна перцепција. Тоа не е граница или бариера, тоа е простор сам по себе, живеалиште, единица на врамена социјална интеракција. Ѕидот е како време, тој е историја во процес“.