Преку футуристички и енергичен предлог, новото седиште на Music Party KTV го истражува концептот на „новата генерација на забава“ која е водена од индивидуалистички менталитет и избори, преку проектот на Консултантската дизајнерска куќа JUMGO Creative, во градот Ченгду, Кина. Осветлен со смели бои и современа графика, предлогот ги спојува источните и западните дизајнерски елементи и го одразува предлогот за брендирање на Music Party под наслов „Време е за забава“.
Проектот JUMGO Creative е инспириран од бунтовноста и индивидуалноста на секоја генерација и од тоа како тие се во корелација со сопствената култура. Комбинацијата на дизајн и технологија создава динамично ново чувство и ја максимизира интеграцијата со забавата. Впечатливата скулптура на синиот змеј што над централното седење ја обединува фантазијата со реалноста, потопувајќи ги посетителите во ова ново футуристичко искуство.
Music Party KTV создаде нов концепт за „новата генерација на забава“. Повторениот ремоделиран систем е пркос на традицијата. За позиционирање на манифестацијата Music Party јасно знае кој е единствениот систем за потрошувачка кој е најсоодветен за младите. Јадрото на духот на забавата мора да лета повторно и повторно во рамките на правилата.
До одреден степен, не сакаме да ги одредуваме резултатите од дизајнот бидејќи не претпочитавме да се навлезе длабоко во поедини културни атрибути, велат од JUMGO Creative, поаѓајќи од духот на забавата со еден вид на возбуда.