Со текот на времето, влијанието на веганските дизајнери станува се посилно и во колекциите на врвните брендови се почесто, наместо класична кожа и крзно, има квалитетна замена за материјали од животинско потекло. Ист е случајот и во внатрешниот дизајн и луксузниот мебел.
Во САД, овој тренд има највисоко ниво на покриеност на западниот брег, особено во Лос Анџелес, каде што клиентите генерално можат да си дозволат стока и дизајн на овој ранг. Ова го потврдува и дизајнерот на ентериер Tatum Kendrick од студиото Hus кој вели дека постојат значајни разлики во пристапот на источниот и западниот брег, но и тоа дека внатрешното уредување на вегански начин со себе носи многу предизвици.
Вистинскиот вегански дом не содржи производи од животинско потекло, ниту пак тестирани на животни. Единствен исклучок за вегетаријанците претставува волната – но само ако овците од кои е добиена се третираат со претпазливост, ако влакната се обработуваат органски. Но, за разлика од облеката каде што потеклото на употребените материјали е лесно да се следи, во декорирањето на домот овој процес е многу посложен. Секоја од стотиците материјали кои влегуваат во дизајнот на домот треба темелно да се испитаат – сите во корист на животните.
Бидејќи трендот на уредување на домот во вегански стил е релативно нов, пазарот на вегански материјали и мебел е многу мал што пак ги тера соработниците од оваа мрежа да се држат цврсто заедно. Во оваа смисла, дизајнерот Сара Бернар, која е специјализирана за одржливи ентериери за Hollywood Reporter укажува на повеќе американски претпријатија, меѓу кои е и O Ecotextiles кои се вклучени во производството на органски материјали, како и производителите на органски бои и фарби Dunn-Edwards.
Сепак, напредокот во технологијата е во корист на веганските брендови. “Ние во моментов работиме на развојот на природните бактерии и габи за производство на високо квалитетна синтетичка кожа, што е многу возбудливо”, вели Tatum Kendrick кои работат напорно за да се обезбеди дека следната година ќе ја исфрли неговата колекција на производи од вегетаријанска кожа наречена Biofabrication. Тој, исто така, вели дека големиот потенцијал го носи материјалот наречен pinatex, или типот на вештачка кожа која доаѓа од листовите од ананас.
Индустријата за веганска кожа се движи напред со големи чекори. Во 2015 година, таа генерираше 17,5 милијарди долари, и се предвидува дека оваа сума ќе скокне до 85 милијарди до 2025 година. Но, големата работа е сè уште да се направи најмногу во смисла на подигање на свеста за важноста на вегански материјали, како и оние кои не биле тестирани на животните. Многу ѕвезди се љубители на страстни животни кои со своите донации ја поддржуваат работата на бројни општества за заштита на природата и животните. Сепак, во нивните домови сè уште доминира мебел направен од материјали од животинско потекло.
Новите холивудски трендови како овој би можеле во голема мера да ја подигнат свеста за проблемот на експлоатација на животот во дизајнерската индустрија.