Норвешка издвои 923 милиони долари за десет двонасочни велосипедски коридори кои на велосипедистите ќе им овозможат безбедно да патуваат помеѓу девет норвешки градови, а притоа ќе ги поврзат со метро станици и железница. Веројатно, секој од нас ќе се посомнева во исплатливоста на оваа инвестиција, додека одговорот лежи во фактот што ова е само дел од големиот Норвешки транзитен план, кој е направен со цел да се намали загадувањето предизвикано од сообраќајот.
До 2030 година, 75% од автобусите и 50% од камионите во Норвешка ќе имаат ниска емисија на штетни гасови, додека 40% од бродовите и траектите за кратки релации (кои имаат многу голем удел во сообраќајот во Норвешка) ќе бидат или ниско-емисиони или ќе работат на биогориво.