По спојувањето на компаниите Bugatti и Rimac Automobili, многумина се прашуваа во која насока ќе тргне француската марка позната по луксузните хиперспортски автомобили. Мате Римац откри некои важни детали за новиот модел. Со моделите Mistral и Bolide, Bugatti формално се збогува од славниот 8,0 литарски W16 мотор. Моќниот мотор со четирикратна турбо предкомпресија на воздухот сега има повеќе од 20 години, а го завршува својот пат во 2024 година кога Bugatti ќе ги испорача последните два примероци од овие два модели.
Се разбира, веќе некое време се поставува прашањето што после Concept One и Nevera. Новоформираната компанија Bugatti Rimac развива целосно нов хиперспортски автомобил. Накратко, тој е опишан како „хиперавтомобил преуреден како хибрид“. Новиот модел со мотор со внатрешно согорување ќе биде претставен следната година. Мате Римац објаснува дека по спојувањето на двете компании, веднаш се откажал од првобитниот план за лансирање на SUV, одлучувајќи се за хибриден хиперавтомобил.