Насловна / Архитектура / Како архитектите од стар ков цртале со слободна рака

Како архитектите од стар ков цртале со слободна рака

Во време на дигитална ера, прекрасно е да се види како светски познатите архитекти, како што се Френк Лојд Рајт, Ричард Роџерс, Заха Хадид или Ренцо Пиано, работеле без употреба на компјутер и компјутерски програми.
Мора да се признае дека и денес првата фаза на проектирањето кога тоа го прават квалитетни архитекти, вклучува и изработка на скици по пат на рачно работени цртежи, кои помагаат во обликувањето и што појасно дефинирање на генералната идеја која понатаму се развива низ технички цртежи и 3Д модели.
Меѓутоа во време кога не постоеле компјутери и CAD програми, рачно работените цртежи биле од многу големо значење и еден од примарните начини на изразување на архитектите.

naslovna

Насловна страна на книгата Drawing Architecture на авторката Helen Thomas

Во новата книга Drawing Architecture на авторката Helen Thomas, претставена е збирка од преку 250 трудови на некои од најпознатите архитекти, почнувајќи од Микеланѓело, па се до Заха Хадид.
„Разноврсноста на собраните примери во оваа книга, покажува дека дефиницијата на архитектонскиот цртеж опфаќа мноштво различни пристапи“, напоменува авторката на книгата.

Еве како работел маестрото:

mikel

Scala Firenca, 1560., Porta PIa, Michelangelo Buonarroti

Цртеж на Рајт:

frenk

Fallingwater. 1935., Frank Lloyd Wright

Цртежи на Заха Хадид од почетокот на кариерата:

zaha

Zaha Hadid, 1982., The Peak Leisure Club

Цртеж на Гери за музејот Гугенхајм:

geri

Gehry Partners, LLP, цртежот е создаден со користење на компјутерски програм 1992., Guggenheim Museum Bilbao, Frank Gehry

Во книгата Drawing Architecture свое место има и еден од апстрактните цртежи на основа за приватна куќа на Mies van der Rohe:

mis

DACS, 1923.godina, апстрактен цртеж на Ludwig Mies van der Rohe

barbican

John Maltby / RIBA Collections, 1970., лондонски Barbican Centre, Chamberlin

Помпиду во 2Д:

pompidu

Rogers Stirk Harbour + Partners, 1971., Pompidou Centre, Renzo Piano и Richard Rogers

inter

Museum of Modern Art, New York, 1920., цртеж на никогаш изградениот Споменик на Третата интернационала, Владимир Татлин

progetto

ADAGP, 1976. godina, Progetto di architettura monumentale, Ettore Sottsass

Концепт на Шард, Ренцо Пиано:

sard

Renzo Piano, 2004., скица за лондонскиот Shard, Renzo Piano

Испрати коментар

Scroll To Top