Фотографот Хозе објави серија црно-бели слики од њујорк, изразувајќи го сензибилитетот преку судирот на геометрии кои суперпонираат, играта на светлината и сенката и координацијата на сите елементи.
Сликите се карактеризираат со нивните прави линии, типични за градските облакодери и со конфузијата што ја создаваат кај оние што набљудуваат, бидејќи се претставени како готови дела, кои се појавуваат како недовршена целина во постојана промена.
Со ова уметникот сака да го претстави модерниот, рационален и организиран град за економски живот, но го остава неговото значење отворено за лични толкувања, сфаќајќи ги како огледало на сегашниот модерен живот.
Во оваа серија, организацијата на просторот и суптилностите на тие прави елементи, каде што кривата е речиси фиктивна, се уште една од карактеристиките на фотографското дело на Хозе Концептс. Црно-бела фотографија каде бојата е непостоечка, каде сигурноста на урбаниот пејзаж се рефлектира во конструкции сфатени како производ на имагинацијата.
Неговите дела создаваат одредена конфузија бидејќи се претставени како завршени, но наместо тоа се појавуваат како недовршена целина, во континуирана промена. Тоа е двојниот поглед помеѓу она што го сметаме како типично или туристичко и помалку познатите области на Њујорк.
Изгледа дека неговите слики ги мешаат двете реалности, истакнувајќи ја чистата фотографска композиција, чиста од кој било елемент поврзан со неа и без драма. Нема ништо вештачко, она што е таму е она вистинското, што се доживува. Вистинската архитектура во која уметникот си поигрува со просторот и големината, предлагајќи ги старите згради, додека не ги претвори во вистински протагонисти.
Од неговото творештво се издвојуваат геометриските форми на кои им недостига темпоралност. Модерниот, рационален град е организиран за економски живот во кој неговите фотографирани елементи делуваат како мост помеѓу реалноста и она што гледачот го доловува.
Тие се контрасти каде тродимензионалноста се игнорира за да се генерира сопствен простор преку употреба на самата светлина. Минимализмот и концептуалноста се два концепта толку модерни во наше време што се присутни и во неговата работа. Тие се црно-бели фотографии кои претставуваат студенило одвоено од целото човечко присуство.
На прв поглед со зградите и нивната сценографија, но со својата техника и визија успева да ги направи да изгледаат како нешто друго од она што е познато, па нивното вообичаено значење е отворено за лични толкувања, за да се замисли како огледало на модерниот модерен живот.