Комплексот Paradise City, кој се наоѓа блиску до најголемиот аеродром во Јужна Кореја, доби многу интересни објекти – без прозорец!
Архитектонскиот проект MVRDV под името „The Imprint“ се состои од две згради од кои во едната е ноќен клуб, додека во другата има тематски парк. Овие структури се карактеризираат со три клучни елементи: „впечаток“ на околните згради, зголемената влезна зона и златниот влез на аголот во ноќниот клуб.
Имајќи ја во предвид намената на објектот, клиентот побарал структурите да се без прозорци, но, исто така, да бидат интегрирани во околните згради на комплексот. Тоа е направено така што околните фасади се пресликани не само на објектите, туку и на плоштадот околу нив.
“Со ставање на околните згради во фасадите на нашите згради, го поврзувавме The Imprint со нашите соседи. Ова обезбедува кохерентност. Paradise City не е збирка на одделни предмети, како што е случај во Лас Вегас, ова е вистински град“, вели Winy Maas, извршен директор и ко-основач на бирото MVRDV.
За да се постигне посакуваниот „впечаток“, фасадите се направени од стаклени панели засилени со стаклени влакна. За извршување на 3.869 панели, од кои повеќето се единствени, се користеле 3D калапи.
По поставувањето на панелите, зградите се насликани во бело за да го потенцираат релјефот на фасадата. Најистакнат дел од фасадата е, секако, златниот сегмент што е за разлика од остатокот од објектот, кој е осветлен одоздола, осветлен одозгора. За посетителите кои пристапуваат кон комплексот од правецот на аеродромот најпривлечна е оваа златна точка.
“Кога предметите беа завршени пред два месеци, клиентот рече: Ова е уметничко дело! Се чини дека светот на забавата бара премин кон уметност. Која е разликата меѓу архитектурата и уметноста? Проектот ја игра оваа тема и мислам дека апстракцијата е дел од неа“, додава Winy Maas.
Влезот, каде фасадата се подига како завеса, открива рефлектирачки тавани и стаклени подови давајќи индикација на возбудлив ентериер и атмосфера која посетителот го чека во внатрешноста.