Насловна / Вести / Евтини интервенции кои го намалиле сообраќајот во некои градови

Евтини интервенции кои го намалиле сообраќајот во некои градови

Податоците покажуваат дека во просек 3.200 луѓе на ден ги губат животите на улиците на светски градови, но шансите оваа бројка да се зголемува од месец во месец се се поголеми, а можно е оваа бројка да се зголеми за три пати од 2030 година. Постојат градови со слабо планирани улици, и интересно е дека многу добри решенија се повеќе се гледаат во земји кои не можат да се пофалат со квалитетна урбана мрежа.

Некои градови во Кина, Бразил, Колумбија и Индија, во последниве неколку години направија значајна промена. Имплементацијата на привремени урбани решенија во овие градови беше олеснета од Глобалната иницијатива за безбедност на патиштата Блумберг. Овие евтини решенија наскоро се прифатени како постојани.

sao-paulo-ulica-za-pesake-782x439

САО ПАОЛО

Една од најпрометните улици во големиот бразилски град ја поврзува главната железничка станица со финансискиот центар на градот, што значи дека по оваа улица секојдневно поминуваат неколку илјади луѓе. И покрај тоа, улицата Џоел Карлос Борхес порано била прилично тесна и како таква претставувала огромен ризик за пешаците.

Конвертирањето на оваа улица ја намали брзината на сообраќајот и ја направи безбедна за сите учесници. Светло зелената боја на пешачките патеки ги потсетува возачите дека безбедноста на пешаците се уште е прва. Ова временско решение дојде со одобрување од јавноста, така што слични проекти се планираат и на други локации.

Sao-Paulo-ulica

Улицата Џоел Карлос Борхес некогаш и сега

ФОРТАЛЕЗА

Долги години, пазарот во областа Цидеде 2000 работел без никакви сообраќајни знаци и покрај исклучително широкиот опсег на возила. Но, кога пред неколку години на него е направено привремено решение што вклучува распоредување на тесни патеки за движење, ограничување на брзината од 30 километри на час и уредување на централната зона, така тоа станува побезбедно за пешаците. Градската администрација наскоро ова го има претворено во трајно решение.

Fortaleza-nekad-i-sad

Цидеде 2000 некогаш и сега

МУМБАИ

Раскрсницата на плоштадот Нагпада долго време била точка на сообраќаен хаос. Секој ден низ оваа раскрсница поминувале околу три илјади возила и возила за јавен превоз, а ситуацијата дополнително се влошувала со фактот дека сите улици на плоштадот излегуваат под остар агол. Во август 2017 година, планерите го смениле протокот на сообраќај со тоа што возачите ги насочиле по нови ленти, што значително ја намали должината на пешачките премини. Покрај тоа, наместо законско паркирање, сега постои јасно дефинирана паркинг зона.

Mumbai-Nagpada-indija-raskrsnica

Плоштадот Нагпада во Мумбаи порано и сега

БОГОТА

Слична ситуација преовладувала и на плоштадот Кенеди во Богота, иако во овој град, главниот збор во сообраќајот очигледно е предводен од велосипедисти. Нова организација на патеката за пешаци и велосипедисти, како и карактеристиките на светли бои, имаат значително влијание на намалување на бројот на несреќи што се случувале на оваа раскрсница секојдневно. Бројот на патеките на патот исто така е намален за да се создаде нова пешачка патека околу пресекот.

bogota-raskrsnica

Денешниот и некогашниот изглед на раскрсницата во Богота

ШАНГАЈ

Zhengtong улицата се наоѓа во деловниот и комерцијалниот дел на овој град, а во непосредна близина има средно училиште и факултет. Пред интервенцијата оваа улица немала посебни патеки за велосипедистите, возачите и пешаците што значи дека велосипедисти возеле каде им билопоедноставно. Со одвојувањето на овие зони и додавањето на нови сообраќајни сигнали и стоп значи на соларна енергија, постигнат е огромен напредок и денес е апсолутно безбеден.

Shanghai

Улицата Zhengtong

Испрати коментар

Scroll To Top