За многу кратко време, Z-Triton се претвора од трицикл во пловило за возење по езера и реки со преклопување на тркалата и надувување на страничните пантони за стабилизација.
Поради малите димензии (должина 3,6 метри, ширина 1,2 метар и висина 1,55 метри), неговата кабина нема голем простор, но со преклопување на седиштата и употреба на вреќи за спиење, лесно станува удобно место за спиење за две лица. Вентилаторот за екстракција на воздухот исто така овозможува подготовка на едноставни оброци, а во внатрешноста на кабината има полици и маса на преклопување.
Кога се користи како трицикл, Z-Triton управува со педали, но и со батерија што се полни, во зависност од теренот, и му овозможува употреба за 40 километри. Нејзиниот електричен мотор развива 250 W моќност, и користи електричен вонбродски мотор за движење на водата. Дизајнерите се обидоа да го направат овој мал амфибиски кампер што е можно попрактичен и функционален, па затоа го опремија со диск сопирачки, предни и задни светла и порти за полнење со USB, а големо внимание е посветено на неговата удобност за кратки престојувања во природата.
Z-Triton има и возачко седиште, аеродинамичен чадор, два резервоари за вода, преклопено предно патничко седиште со сигурносен појас, држач за чаши за кафе, како и специјално место за домашно милениче кое може да се замени со детско седиште. Камперот може да биде украсен и со тегли во еден од оџаците, што овозможува употреба на билки во готвењето за време на кампувањето.
Трициклот има челична рамка, а неговото тело во моментов е направено од мешавина од иверица и фиберглас. Откако проектот ќе ја помине фазата на прототип, во Зелтини имаат намера да користат комбинација на стакло, коноп и влакна од лен. Исто така, Z-Triton има шест соларни панели, а некои од неговите делови се 3Д печатени со употреба на биопластични материјали.
Зелтини се уште тестира прототип кампер на различни терени и во различни временски услови, а повеќе информации за цената и достапноста на Z-Triton ќе бидат објавени пред идното лето.