Еден од најстарите Музеи на транспортот во Европа ќе добие нов изглед, но исто така ќе биде преместен на нова локација. По краткиот застој, поради пандемијата на вируси, беше решено да се продолжи со дизајнирање на „Музејот за транспорт“ во Будимпешта. Подготвителните работи се во тек и се очекува почетокот на реализацијата на проектот.
Новата локација ќе биде на местото на некогашните станици за застанување. Во срцето на организацискиот пристап е концептот на копнен транспорт, така што самиот проект се карактеризира со ископ, кревање и сечење на земјата со цел да се создаде необична околина.
Проектот е дело на компанијата Дилер Скофидио + Ренфро, која ќе работи со унгарскиот партнер Темпанон за заживување на оваа локација и создавање на нов „Музеј за транспорт“.
Чарлс Ренфро, партнер во ДС + Р, вели дека овој проект има за цел да го зачува историски вредното железничко наследство и во исто време да го оживее и да го претстави пред заедницата.
Локацијата е по себе значајна затоа што остави голем белег на овој вид сообраќај и според тоа, проектот треба да го оживее духот на минатото и да ја покаже убавината на ова историско место со современи архитектонски концепти. Оваа уникатна локација со импресивни индустриски споменици е можност да се создаде нешто уникатно и за заедницата и за градот.
Музејот за транспорт се наоѓал во Варошлиге, сè додека унгарската влада не одлучила да го премести музејот на површина од седум хектари лоцирана во Кобања, поранешна индустриска зона во Будимпешта.
Проектот ќе вклучува галерии на отворено, излетничко место, зеленило, кафетерии, детско игралиште и отворени простории за социјални и активности на Центарот за култура „Тареквеш“. Изложбата од музејот – локомотиви и вагони ќе биде изложена во серија витрини во западниот дел на галеријата. Граница меѓу музејот и јавните простори скоро и да нема, бидејќи ќе се има впечаток дека цело време сте во музејот, за што ќе придонесе стаклената фасада.