Пет различни бетонски површини ги дефинираат различните функционални зони на новиот мост во Австрија.
Новиот мост преку Dönbirner Ache во Австрија е истовремено и транзитен и транспортен центар. Изграден е на местото на стариот мост од 1963 година, по одлуката дека неговото реновирање нема да биде економично. Задачата за создавање на нов проект на многу зафатен мост беше доверена на архитектонската фирма Dworzak-Grabher од Лустенау, која понуди многу интересно решение во бетон.
Во центарот на нивното разгледување најважно било да се нагласи важноста на мостот не само како транспортен центар, туку и како важен дел што води кон центарот на градот. Одлуката паднала на игра со различни текстури, а дизајнот на бетонските површини бил под надлежност на архитектите.
Решението е многу убедливо. Зоните за моторни возила, велосипеди и пешаци се направени на различни бетонски површини и се покриени со конкретна ограда. Меѓу пешачките и патните делови направена е мала надморска разлика само за да се потенцира различната функција, додека челичната фигура на уметникот Хуберт Ламперт е ставена во центарот на мостот.
Само различни конкретни третмани дефинираат различни зони на мостот. На патиштата има груба текстура на бетонот, а таа е дополнително остра на автобуските постојки. Пешачките и велосипедските патеки, како и централниот мост, се направени од полиран бетон со цел да се види, како и во терасите, структурата на бетонот. Автобуските постојки се направени од песок од бетон кој изгледа одлично кога е осветлен со осветлување на линии поставено во дрвени клупи. Оградата на мостот била направена на таков начин што бетонот од патеката бил подигнат нагоре, но затоа челото на оградата било направено со различен третман на бетон со цел да се нагласи работ. Така, со користење на практично ист материјал, но со различна обработка, се постигнало ефикасно решение, кое не само што му служи на окото, туку исто така е и функционално.
Сите бетонски површини биле третирани со хидрофобни премази за бетон. За да може сообраќајот да функционира дури и за време на нејзината изградба, морало да се изведе од два дела. Како што пишува Beton.org, затоа мостот е неколу метри поширок од планираниот.