Новиот центар за изведбени уметности на Универзитетот Браун, Линдеман, проект на архитектонското студио REX, а основан од Џошуа Рамус, штотуку се отвори за јавноста, во склоп на кампусот на Универзитетот Браун, во Род Ајленд. Лоциран е помеѓу матичниот кампус на Браун и колеџот Пемброк, женски колеџ кој се спојува со примарниот кампус во 1971 година.
Линдеман претставува полн кубус со индустриска естетика. Мистериозниот волумен е речиси затворен, освен застаклената лентовидна површина што динамично се сече со континуираната материјалност на фасадата.
Центарот е создаден од Универзитетот за да ги поддржи експерименталните, и импровизирачки дострели во уметноста. Најсовремената истражувачка лабораторија која ќе стимулира нови начини на практицирање на уметност, олеснувајќи ја притоа и академската соработка.
Волуменот на Линдеман, висок 23 метри е повеќе од уметничко место. Архитектонското студио REX ја финализираше „најавтоматизираната“ зграда за перформанси во светот. Клучното за проектот беше да се комбинираат повеќе мали простори за изведба, со студентското домување и простор за оркестарот на Универзитетот Браун.
За да се пристапи во Линдеман, корисниците се искачуваат, по благите скали до фоајето. Сепак, и покрај скромните размери, се чувствува експанзивноста на просторот, поради неговото застаклување, рефлектирачкиот полиран под и инсталацијата на дигиталниот уметник Лео Виљареал. Неповторливата природа на делото, наречено Бесконечна композиција, се состои од LED панели монтирани на потпорите кои наликуваат на столбови, прикажувајќи флуидни шеми на светлина кои го дематеријализираат просторот овозможувајќи пристап до променливиот простор за изведба.
Универзитетот Браун се стреми да биде светска дестинација за студенти кои сакаат целосно да ги интегрираат изведувачките, визуелните и книжевните уметности. Спроведувајќи ја оваа аспирација, Иницијативата за изведбени уметности (BAI) е создадена во 2017 година за да го поддржи прогресивното размислување во уметноста преку ангажирање активисти уметници и научници чија работа одговара на современите текови на живеење.
Сместен на „The Walk“ (главниот конектор за пешаци север-југ на кампусот), Центарот за изведувачки уметности Lindemann (The Lindemann) е физичката манифестација на визијата на BAI. Спојувајќи го оригиналниот кампус на Браун со колеџот Пемброук – целосно интегриран со Браун во 1971 година – Браун REX основа нов кампус центар дефиниран како инкубатор и за традиционалната и за експерименталната уметност.
Многукратните корисници на BAI бараат простор со радикална просторна, акустична и техничка флексибилност – трансформирајќи се меѓу конфигурациите на експериментални медиуми, – притоа одржувајќи интимност (публика од 350 гледачи). Сепак, на Браун му недостасува и простор за изведба погоден за многу средни и големи ансамбли кои веќе постојат низ академските програми и студентските организации. Линдеман мора да ги исполни и овие потреби, особено конфигурацијата на Оркестарот за заеднички изведби на познатиот симфониски оркестар од 100 членови и хорот од 80 пејачи на Браун, со публика до 625 гледачи.
Структурата од 9.383м2 на Центарот за изведувачки уметности Линдеман е нов тип на објект каде што сите шест типологии се надоврзуваат на траекторија која ги поврзува со главната сала физички и акустички, каде преку автоматизираната опрема за изведба се овозможуваат различни конфигурации.
Тие вклучуваат пет конфигурации за седење и периметарски прстен од акустични завеси што се извлекуваат; четириесет прилагодливи акустични рефлекторски панели, седум моторизирани помошни лајсни и три мостови за осветлување на плафонот; и (подни) двостепени лифтови, вагони со три седишта и многубројни подигачи за седење. Оваа опрема е дополнета со професионално засилување за турнеи, повеќеканален „амбисоничен“ аудио, извонредна видео и сценска проекција и компоненти на фиксно осветлување.
– Конфигурација на експериментални медиуми, поддршка на експериментални изведби, семинари, стоечки концерти и кабаре.
– Конфигурација на рецитал со 350 седишта, помошни солисти, мали ансамбли и камерни оркестри.
– Конфигурација на завршна сцена со 250 седишта, поддршка за танц, драма, мјузикли, опера, видео и предавања.
– Конфигурација на оркестар од 625 седишта, со можност за додавање рефрен од 80 пејачи.
– Конфигурација на рамен под, поддржувајќи ги сите форми на уметност и настани низ целиот кампус.
Отелотворувајќи ја посветеноста на Браун за внесување на уметноста во сите интелектуални определби, „Clearstory“ се пробива низ целата зграда на ниво на сцена, дозволувајќи претставите, пробите и истражувањата да се прелеат на кампусот, а универзитетот во целина да се прелее на место. Светлината може целосно да се блокира со периметарска завеса.
Clearstory ја воспоставува акустичната јачина на сцената од 50 mm ламинирано, застаклување без рамка, чија маса обезбедува топол, целосен фреквентен одраз на музичкиот звук. Втора, внатрешна линија од слично детални стаклени лаци (суспендирани од и движејќи се со подеверите) се обликувани за да го дистрибуираат звукот низ сцената и областите на публиката. Отворите меѓу лаците овозможуваат дел од звукот да избега во празнината надвор, помагајќи да се контролира јачината на акустична енергија за попријатно искуство.
Затемнувањата се инсталираат во внатрешноста на стаклените лакови за да се негираат внатрешните рефлексии или да се создаде визуелно контролирана циркулација во акустичната јачина за изведувачите, сцената и патроните.
Главниот волумен на Линдеман е завиткан во екструдиран алуминиумски габарит, составен од флуктуирачка геометрија. Линдеман е радикално флексибилна, но екстремно прецизна уметничка типологија каде изведбата не е финален производ, туку е уште едно витално истражување во создавањето на идните револуционерни лидери во уметноста.