Сите клиенти имаат различни вкусови за дизајн. Денес дизајнот се менува, многу од клиентите бараат од своите внатрешни декоратори да откријат скриени скапоцени камења, како и уникатни винтиџ богатства.
Интернетот често се покажува како непроценлива алатка за купување парчиња мебел ширум светот, но многу онлајн пазари ги спречуваат купувачите и продавачите директно да комуницираат Сепак, Bruno Effect, ново лансирана платформа за антички, винтиџ и современ мебел и дизајн, се обидува да го промени тоа за да им олесни на дизајнерите и колекционерите да набават совршени парчиња мебел. Нашата индустрија е една од последните што целосно се фокусира на онлајн работа, вели основачот Кармин Бруно, кој ги помина изминатите 16 години градејќи и водејќи компании кои помагаат да се развие дизајнерската индустрија на интернет.
Потсетувајќи се како дилерите на антиквитети од високата класа пред една деценија се потсмеваа на идејата за продажба на дигитален пазар, тој вели дека онлајн продажбата сè уште претставува само дел од бизнисот на дизајнерската индустрија вредна повеќе милијарди долари. Бруно дебитираше со Bruno Effect, кој ги собира дизајнерите и дилерите на отворен форум. “Почнуваме да гледаме дека дизајнерите сакаат платформа која е многу поотворена и дека тие се способни да ја изградат таа врска“, вели тој. Нашата работа е едноставно да ги најдеме најдобрите дилери во светот, да го поставиме нивниот производ на нашата платформа и да најдеме вистински висококвалификувани купувачи – без разлика дали се колекционери или дизајнери на ентериер.
Дилерите, вклучително и Todd Merrill Studio, Twentieth и Koopman Rare Art, се вклучени меѓу избраната група на традиционални дилери на антиквитети кои плаќаат претплата за да бидат прикажани на платформата.
“Мислам дека дилерите навистина веруваат во нашата визија и веруваат во нашата способност да се спротивставиме на таа визија“, вели Бруно, кој очекува да достигне две илјади добавувачи во следните четири години. Откако лансиравме, имаме листа на чекање на дилери кои аплицираат да влезат на платформата, но работиме само со покана и во текот на следните неколку години ќе работиме преку таа листа на чекање и постепено ќе почнеме да ги покануваме дилерите на платформата каде што гледаме можности во побарувачката.
Меѓу понудите на платформата, има парчиња од икони на дизајнот како Жан Проуве, Еторе Сотсас, Џо Понти, Флоренс Нол и Еро Сааринен. „Дилерите генерално се колекционери на прекрасен и уникатен мебел и поголемиот дел од своето време го поминуваат на набавка, реставрација и истражување“, вели Бруно. Сметаме дека е навистина важно да им се даде платформа каде што ќе можат да го споделат своето знаење, искуство и страст. За нас, со елиминирање на неквалитетните залихи и давајќи им на дилерите платформа да можат да едуцираат и инспирираат, чувствуваме дека сме во состојба да им дадеме образование на помладите купувачи, особено да можеме да ги едуцираме за придобивките од собирањето антички и винтиџ мебел.
Купувачите ја користат платформата за да набават предмети кои тешко се наоѓаат. “Нашата цел не е да бидеме најголеми, туку најдобри. Ние сме уверени дека заедно сме на вистинската патека“, вели Бруно.
АВТОР: Сања ВЕЛКАКОВА