Овој оригинален проект бил лансиран со амбициозна цел поранешната рударска област да се трансформира во пејзажен парк.
Но, она што е уште поинтересно за овој прекрасен кинески комплекс е тоа што содржи и градежна инфраструктура која може да се користи за истражување на природните екосистеми, а која во исто време им нуди на луѓето пристап и сите потребни информации за природниот свет околу нас. Така, со право може да се каже дека создавањето на оваа грандиозна ботаничка градина всушност создава не само оригинален пејзажен парк, туку и централна влезна зграда која вклучува музеј на природата, административна зграда, три оранжерии и ресторан.
Изградбата на овие оранжерии барало здружување на техничко знаење во областите на енергетскиот дизајн, топлинските перформанси, структурниот интегритет и застаклувањето, како и монтажата и логистиката. Со слободен распон од над 90 метри, најшироката од трите куполи е една од најголемите вакви дрвени решетки структури ширум светот. Сите три куполи се состојат од двојни закривени ламинирани дрвени греди, кои се распоредени во два или три слоја кои се вкрстуваат.
Куполите се застаклени со двојно закривено стакло, од кои некои вклучуваат прозорци што може да се отворат. Главните дрвени греди во облик на школка се цврсто собрани заедно на северната страна од основата и се вентилираат кон југ, создавајќи структурно разновидна област што го оптимизира сончевото засилување.
Влезната зграда, до која се пристапува од патеката преку голем двор, ги води посетителите по отворено скалило што води низ кружниот отвор во плочата до огромна тераса на покривот, од која можат да го набљудуваат целиот парк, додека конзолната платформа што се издига над површината на водата ги води посетителите кон три оранжерии во ботаничките градини.
Истражувачкиот центар содржи лаборатории, студија, деловни згради, работилници, сали за состаноци, предавални и библиотека и е поделен на неколку павилјони со различни големини, кои се поврзани со заеднички блок за поврзување на приземјето.
Скулптурната артикулација на целиот концепт се заснова на традиционални кинески дрвени кровни конструкции, кои тој се обидува да ги оправда со реинтерпретација на нивната структурна и геометриска логика. Ресторанот и чајџилницата се совршен пример за примена на принципите на наредени и испреплетени носечки слоеви, создавање скалила и димензии со додавање или отстранување на слоеви во близина на носачи или рабови и играње со пропорционалните односи меѓу структурата и просторот.