Германската фирма Heidelberg Cement произведе нов вид на бетон кој може да ја зголеми безбедноста и во исто време да ја намали бучавата на патот. Имајќи предвид дека на патиштата има се повеќе и повеќе автомобили и дека временските услови се поекстремни, германските инженери создадоа нов бетонски рецепт наречен Pervacrete кој се карактеризира со отворени пори.
Pervacrete, како што го нарекува компанијата, е едностран бетон кој може да се користи како основа за изградба на патишта. За разлика од стандардните бетонски мешавини, каде што различните големини на агрегати се тесно поврзани, овој бетон се состои од житни групи кои се меѓусебно поврзани само со цементна паста на контактните површини. Резултатот од овој вид на групирање е дека порите не се полни со цемент, но се целосно отворени.
Овој вид бетон има околу 15 до 20 проценти пори, така што водата што паѓа на патот лесно може да го најде својот пат низ бетонските површини, што го прави ризикот од аквапланинг и подигнување на водената завеса драстично помал.
Големата предност на бетонот со отворени пори е тоа што ја намалува бучавата што ја создаваат пневматиците при контакт со подлогата. Истражувањата покажаа дека, без оглед на видот на гумата и брзината на автомобилот, Pervacrete ја намалува сообраќајната бучава за половина. Резултатот е уште повеќе поубедлив кога бетонот се користи како основа за изградба на пруга.Pervacrete е, според тоа, нов материјал кој може да помогне да се зголеми безбедноста во сообраќајот и намалување на бучавата што се создава од страна на возилото. Благодарение на овие предности се очекува светла и отворена иднина за овој тип на бетон со отворени пори.