Многу дизајнери на ентериерите имаат тенденција да ги употребуваат принципите на азискиот внатрешен дизајн, кој во себе содржи голем број традиционални симболи, антиквитети и карактеристични тонови и бои.
Овој дом кој е сместен во Тајпеј, има одличен контраст на природни акценти кои се поставени на една чиста индустриска подллога. Во дневната соба има голем контраст помеѓу подот, ѕидот и плафонот, од една страна, и седечката гарнитура и тепихот, од друга страна, кои изгледа како да лебдат во просторот.
Исто така, просторот наменет за трпезарија е само визуелно одвоен од дневната соба, иако дели ист простор со неа. Кај трпезаријата ѕидовите и подот се обработени во друг материјал обоен во бела боја, што според азиската култура му дава посебно значење на просторот во кој се консумира храната, и тој е „чист“ и светол.
Чистината и јасноста во дизајнот, што е одлика на азискиот дизајн, може да се забележи насекаде во овој простор, па така подот е мазен и монолитен, мебелот е обликуван од прави и јасни линии и слично.
Исто така и кај спалната соба е употребен овој дизајн. Јаснотијата и чистината во спалната соба потсетува дури и на традиционалните спални соби во кои имало само рогозина и се спиело на подот. Таа улога овде ја зема брачниот кревет, но се забележува и настојувањето на дизајнерот, парчињата мебел што помалку да се допираат со подот, што е познат принцип на азиската култура, се со цел корисниците да имаат пристап до секое делче од подот при собирањето на правот.