Насловна / Вести / Кинезите изградија 158 километри пат без ниту еден работник (ВИДЕО)

Кинезите изградија 158 километри пат без ниту еден работник (ВИДЕО)

Кинеските градежници постигнаа значаен подвиг бидејќи се првите во светот што асфалтираа дел од патот без ниту еден ангажиран работник, туку само со помош на машини – дронови.

Станува збор за асфалтирање на 157,79 километри на делница на автопатот Пекинг – Хонг Конг – Макао.

Изградбата на патишта е интензивен, сложен и долгорочен процес. Потребни се синхронизирани напори на голема работна сила и бројни машини кои работат заедно за поставување асфалт, соодветна подлога, одржување на стандардите.

Меѓутоа, револуционерниот проект во Кина поставува нови стандарди за изградба на патишта со вклучување на напредна автономна технологија во работа на патиштата од големи размери.

Овој проект го нагласува големиот потенцијал на автономните системи за трансформација на индустријата, подобрувајќи ги перформансите, безбедноста и квалитетот на начини кои некогаш биле незамисливи, известува Highwaysindustry.

Сржта на овој потфат е импресивна флота на опрема за автономни патишта обезбедена од Sani, кинески производител на тешки машини. Флотата вклучувала 20 метри широк беспилотен финишер, шест ваљаци со двојни барабан од 13 тони и три ваљаци со гумени тркала од 30 тони.

Овие машини работела во координирана формација 1+3+3+3, работејќи заедно за да ги исполнат нивните поединечни задачи.

Она што го издвои овој проект не е само големината и сложеноста на вклучените машини, туку и врвната технологија што се користи за контрола и синхронизирање на опремата. Напредните алгоритми, системот за сателистско позиционирање Beidou кој нуди прецизност и комуникациската мрежа со ниска латентност овозможија планирање на трасата во реално време и прецизна оперативна контрола.

Оваа комбинација на технологии осигура дека машините можат внимателно да се следат една со друга и полека да се тркалаат, намалувајќи го недоволното набивање и спречувајќи пропуштање на делови на асфалтот и обезбедувајќи квалитет и долговечност на патот.

Меѓу бројните револуционерни елементи на проектот е и финишерот SAP200C-10, кој е првиот во светот кој успеа да постави асфалтни делови широки 19,25 метри во еден премин. Традиционално, асфалтните патишта се поставуваат на неколку премини, што бара правење на неколку спојници помеѓу секој премин. Тие споеви можат да бидат слаби точки во структурата, што може да доведе до пукнатини и други проблеми со текот на времето.

Овозможувајќи му на финишерот да покрие толку голема површина со еден потег, проектот не само што го забрза процесот на изградба, туку и го намали бројот на споеви, подобрувајќи ја мазноста и структурниот интегритет на патот. Ова достигнување означува значаен чекор напред во традиционалната грдба на асфалт, поставувајќи нови одредници за изградба на патишта низ целиот свет.

Беспилотното асфалтирање го намали ризикот од безбедносни инциденти, но и ги намали трошоците за работна сила, бидејќи се потребни помалку работници за директно управување со машините, а овој проект нуди модел за иднината на изградбата на патишта ширум светот.

Автономните системи можат да работат 24 часа на ден, без прекин, и може да се оптимизираат за да се справат со сложеноста на изградбата на патиштата со многу поголема прецизност од човечките работници.

Испрати коментар

Scroll To Top