Sir Kenneth Henry Grange (17 јули 1929 – 21 јули 2024 година) е британски индустриски дизајнер, познат по широк спектар на дизајни за познати, секојдневни предмети.
Sir Kenneth Grange почина летово на 95 годишна возраст и остави огромен опус. Неговата обемна работа во изминатите 70 години значително ја обликуваше домашната и јавната сфера на модерна Британија, влијаејќи на начинот на кој се готви, создава, консумира, се дотерува и патува. Според неговите зборови, тој ја совладал „скулптурата на секојдневниот предмет“.
Kenneth Grange е роден во источен Лондон, а студирал комерцијална уметност наWillesden College of Technology.
Дизајнерската кариера на Grange започнала во раните 1950-ти, работејќи како помошник при цртање на многу архитекти: Arcon, Bronek Katz и R Vaughan, Gordon и Ursula Bowyer, а од 1952 со архитектот и индустриски дизајнер Jack Howe.
Кариерата на Kenneth Grange е исклучителна по својата широчина и долговечност. Почнувајќи како млад цртач работејќи на Британскиот фестивал во 1951 година – клучен настан што го означува повторното раѓање на уметноста и индустријата по Втората светска војна – тој продолжил да дизајнира и во 21 век, дури и во ерата на вештачката интелигенција, интернетот и net-zero.
Неговите креации опфаќаат над 10.000 производи, вклучувајќи го возот Intercity 125, лондонското такси, поштенски сандачиња, пенкала, камери, автобуски настрешници, звучници, бријачи и кујнски апарати. Овие производи, од кои голем дел навистина го заслужуваат називот „икона“, ги револуционизираа секојдневните искуства на безброј поединци.
Во 1971 година, Кенет го коосновал Pentagram, првото„ supergroup“ партнерство на мултидисциплинарни дизајнери и шаблонот за модерната креативна агенција. Неговата работа ја карактеризираше разигран поглед на модернизмот, доловувајќи ја ексцентричноста и вродениот визуелен јазик на Британија. Тој формираше длабоки, долготрајни пријателства со клиенти како Kenwood, Kodak, British Rail и Royal Mail, покажувајќи ја неговата способност за имагинативно тумачење на кратки информации и интуитивно разбирање на корисничките искуства.
Кариерата на Grange траеше повеќе од половина век, а многу од неговите дизајни станаа познати предмети во домаќинствата или на улица. Овие дизајни вклучуваат бокали за вриење вода и миксери за Kenwood, бријачи за Wilkinson Sword, камери за Kodak, машини за пишување за Imperial, пегли за облека за Morphy Richards, запалки за Ronson, машини за перење за Bendix, пенкала за Parker, настрешница на автобуски станици Adshel, компјутери на Reuters, и регионални поштенски сандачиња на британската Royal Mail. Grange беше вклучен и во дизајнот на верзијата LTI TX1 од 1997 година на познатото лондонско такси возило.
Доследниот квалитет на голем дел од дизајнерската работа на Гранџ била тоа што не се заснова само на стилизирање на производот. Неговите дизајнерски концепти произлегле од темелно преиспитување на крајната цел, функцијата и употребата на производот. Исто така, велел дека неговиот став за дизајнирање на кој било производ е дека сака да биде „задоволство да се користи.“
Од 2005 година, Grange бил визитинг професор на Royal College of Art.
Design Museum во Лондон одржа голема ретроспективна изложба на делата на Grange од јули до октомври 2011 година.