Архитектерското биро со седиште во Бангкок, IDIN Architects, проектирале кафуле засновано на дрво баобаб во центарот во Чонбури на Тајланд.
Кафулето со површина од 475 квадратни метри, наречено Harudot By Nana Coffee Roasters, се наоѓа во добро познатиот тајландски град на плажа, Чонбури. Сопственикот на брендот Nana Coffee Roasters кој има посебен интерес за растенијата со необични форми, соработувал со IDIN Architects за да го создадат ова кафуле.
На јапонски, името „Haru“ значи „пролет“, што означува и „нов почеток“ и „раст“, додека името „dot“ значи „почетна точка“.
Двете главни барања за ова кафуле биле: прво, да се создаде „дестинација“ што нуди убедливо искуство и може да привлече клиенти; и второ, да се вгради во проектот идентитетот на сопственикот за да се симболизира ова посебно партнерство.
Со ставање на дрвјата како фокусна точка на проектот, архитектите имале за цел да ја нагласат идејата за раст и нов почеток. Во внатрешниот двор, засадено е дрво баобаб.
Обликот на фронтон на објектот е развлечен за да му овозможи на баобабот да расте кон небото, создавајќи илузија дека семето баобаб било засадено одамна и се проширило низ зградата со текот на времето.
Бидејќи јапонската култура е главен извор на инспирација за идентитетот на брендот на кафулето, архитектите ова го гледаат како скромна едноставност со прецизно внимание на деталите.
Ова однадвор е прикажано со три едноставни црни облици на фронтон што создаваат суптилен контраст со топлите, природни ѕидови од борово дрво на внатрешниот простор.
„Како што посетителите влегуваат во кафулето, просторот се оформува, менува и извиткува со кривини додека ги води гостите понатаму во кафулето, каде што просторот станува подинамичен и понезаборавен“, велат од IDIN Architects.
За да се создаде структура која е повеќе прилагодена на човечк, зградата е поделена на помали маси кои дефинираат различни области како дневен боравок, сала за состаноци, кафуле, бар и тоалети.
Големата форма на кровот на секоја маса на некои места има отвори, откривајќи полуотворен простор доле, каде дрвото може да расте низ дупка во таванот.
Дополнително, овие празнини создале интригантна заоблена форма што ѝ дава на архитектурата повеќе движење и виталност. И покрај затворените ѕидови, полунадворешниот простор може да остане поврзан со природата благодарение на отворите што ги пропуштаат сончевата светлина и дождот.
Овие карактеристики на отворите продолжуваат во внатрешноста, каде што се протегаат тавани, кои помагаат да се дифузира внатрешното осветлување и да се создаде топол, меко осветлен простор, ги опкружуваат отворите наместо да создаваат вистински празнини. Дополнително, таванот одекнува со вистинските отворени празнини во дворот, спојувајќи ги двете области заедно и естетски и фигуративно.
Додека висините на масите и пултот на барот варираат за да се приспособат на различни намени и функции, распоредот на седењето е континуиран, формирајќи обвивка како лента околу внатрешниот простор. За да се продолжи со темата за кафе, надворешното седење е составено од смола измешана со ориз, талог од кафе и листови.
Графичките компоненти, исто така, покажуваат прецизно внимание на деталите, со специјално креирани фонтови и написи кои црпат инспирација од пролетта и кружните точки.
Бидејќи подот е направен од терацо, што бара одвојување, архитектите наменски креирале кружни подови со вградени фрази и цитати кои водат до различни делови на кафулето.
Моделот на цветни ливчиња на терацо подот, кој изгледаат како да паднале од вистински дрвја, е уште една карактеристика. Преку оваа разиграна интеракција помеѓу различните димензии, архитектите создале уште еден скриен скапоцен камен што клиентите ќе мора да го откријат.