Глобалното архитектонско биро SOM и фирмата за пејзажна архитектура James Corner Field Operations во Њујорк проектирале дрвен решеткаст мост, кој ја поврзува познатата пешачка рута High Line на Менхетен со реновираната железничка Penn Station.
Со должина од 92 метри и тежина од 128 тони, структурата едноставно наречена Timber Bridge е изградена од лепено ламинирано дрво, проектиран дрвен производ направен со комбинирање на повеќе помали носечки делови кои можат да носат голема конструкција.
Дрвената конструкција на мостот е поставена на челични столбови во форма на буквата Y, на висина од 7.5 метри над авенијата Dyer и на влезот во тунелот Линколн.
„Ова конструктивно решение бара минимални врски со тлото, овозможувајќи им на постоечките патишта да останат непречени, а воедно се максимизира употребата на обновливите материјали“, велат за Dezeen Skidmore, Owings & Merrill.
Архитектите истакнуваат дека на овој начин им се овозможува на пешаците да ја видат дрвената структура што се издигнува над патеката и создава визуелна врска со дрвјата на плоштадот Magnolia Court.
Мостот е дел од проектот Moynihan Connector, кој вклучува поставување на два моста кои овозможуваат поврзување на различни нивоа на јавни простори.
Вториот мост, наречен Woodlands Bridge, се протега долж 30. улица под агол од 90 степени во однос на Timber Bridge, и е составен од префабрикувани контејнери поставени на челични столбови и содржи дрвја и обемни насади.
Дрвјата на овој мост се распоредени така што се качуваат од најниското до највисокото од исток кон запад од едната страна на мостот и во обратен редослед долж другата страна.
И двата моста имаат палуби од кортен челични и бронзени огради, но според Kim Van Holsbeke, директор за дизајн во Skidmore, Owings & Merrill, тие имаат „различен идентитет“.