Насловна / Фото/Видео / Арт и дизајн (фото) / Нови начини на размислување за градот на архитектот Стефано Корбо

Нови начини на размислување за градот на архитектот Стефано Корбо

Архитектот Стефано Корбо го претставува „The Letter Rack“, шпекулативна вежба за раѓањето на нови просторни односи кога ќе престанеме да размислуваме за градовите во смисла на фигура/земја и ги замислуваме како склоп на форми и знаци.

3-copy-0

Оваа вежба е инспирирана од реинтерпретацијата на таканаречената „Trompe l’oeil“, сликовна техника која се обидува да го измами окото играјќи си со архитектонската средина, перспективата, засенчувањето и другите оптички ефекти за да резултира со замена на реалноста.

2-copy-0 5-copy-0

„Ормар за букви“ на Стефано Корбо се однесува на „Trompe l’oeil“ на Корнелис Норбертус Гијсбрехтс од 1668 година, дело што претставува преграда на табла, предмети и музичка книга на неа. Архитектот ја зема просторната организација на споменатата слика и преку употреба на метафори, алегории или симболика, го превртува неговото значење, претворајќи ги реалните претстави во хипотетички сценарија.

7-copy-0 6-copy-0

„The Letter Rack“ опишува срушен и напуштен урбан пејзаж. Низа од архитектонски ентитети поставени врз мрежа од девет квадрати. Модуларни структури, типични канцелариски планови и ѕидови погодни за живеење се поставени хаотично на таков начин што се спротивставува на присуството на полицата.

Овој вид на дигитална дивезификација во цртежите потекнува од реинтерпретацијата на таканаречениот „trompe l’oeil“, сликовен жанр кој се користел со векови за прикажување на илузионистички сцени давајќи им на гледачите впечаток дека се соочуваат со вистински, тродимензионални објекти.

9-copy-0 8-copy-0 10-copy-0

Ако референцата за „trompe l’oeil“ претставува латентна и невидлива матрица – почетна точка на тридимензионални истражувања. Нивната хаотична диспозиција е контрабалансирана со присуството на решетката – картезијански систем на линеарни елементи што делува како единствен уредувачки елемент во оваа заплеткана композиција, што им овозможува да препознаат модели на аналогија и разлика. Архитектонските поенти прикажани во ормарот за букви произлегуваат од магматската површина на градот, но, во исто време, пропаѓаат во неа додека не исчезне.

4-copy-0

„Ормар за букви “е обид да се претстават минатото и иднината, фигуративното и апстрактното, сето тоа во една слика. Меѓутоа, во својата искреност, Letter Rack открива некои од прашањата суштински на тековниот дискурс за дигиталната и пост-дигиталната култура; зборува за постојаната напнатост помеѓу мазното и грубото, склопувањето и спојувањето, колажот и морфообликувањето.

Испрати коментар

Scroll To Top