Насловна / Вести / Mercedes-Benz интегрира TikTok во своите нови модели

Mercedes-Benz интегрира TikTok во своите нови модели

Mercedes-Benz лансира нова линија на автомобили, кои ќе имаат пристап до социјалните мрежи како TikTok, како и на разни игри.

6

Mercedes-Benz го предводи патот и подготвува нов модел на автомобил кој се чини дека е усогласен со најважните потреби на Gen Z. Така, во својата контролна табла интегрирал апликација TikTok, селфи камера и уште неколку екрани, кои ветуваат дека ќе го оживеат и олеснат патувањето во одредено возило. Иновативните додатоци би можеле да ја сигнализираат иднината на автомобилскиот дизајн.

1 (1)

TikTok, со повеќе од милијарда активни корисници секој месец, се чини дека е омилената социјална мрежа на новата генерација, што доведе многу компании и брендови да ги фокусираат своите комуникациски и рекламни кампањи на оваа апликација. Сега гледаме дека автомобилската индустрија, исто така, ја таргетира оваа генерација и своите интереси за зголемување на продажбата.

4

Покрај тоа, вреди да се напомене дека на TikTok постојат многу содржини со луѓе во автомобили кои раскажуваат смешни приказни, инциденти што ги доживеале или дури повторуваат танцови движења. Без оглед на темата на видеото, нема сомнение дека автомобилот стана често место за креирање содржини на TikTok, а Mercedes-Benz го искористи ова со вградување на предната камера во контролните табли на своите нови модели, што ќе биде совршено за снимање видео во автомобил.

7

Сите овие иновации се дел од новата понуда Mercedes-Benz E-Class автомобили, кои неодамна е најавена за време на настанот: Mercedes-Benz Operating System, каде исто така беше потврдено дека оваа технологија ќе биде достапна до крајот на оваа година. Истовремено, стана познато дека новите возила на германскиот бренд, покрај TikTok и селфи камера, ќе имаат и инфозабавен систем MBUX Hyperscreen, кој со секое патување ќе научи да се прилагодува на желбите на возачот во однос на музиката, рутата и радио станица.

2 (1)

Меѓутоа, при сето ова не треба да се заборави дека станува збор за автомобили и дека одвлекувањето на вниманието и екраните можат да претставуваат значителен ризик за возачите. Во оваа насока, Mercedes-Benz нема да дозволи пристап до социјалните мрежи додека возилото е во движење.

3 (1)

Испрати коментар

Scroll To Top