Пешачкиот мост Дјукс Медоус е отворен во Чисвик, Западен Лондон. Дело на архитектонското студио Moxon Architects заедно со инженерите од COWI. Мостот е изграден од страна на Најтс Браун и го развива предлогот што го подигнал Моксон со инженерите од КембелРајт.
Новиот пешачки мост се наоѓа под друг постоечки мост, Барнс, кој е посветен на железничкиот транспорт и е наведен во II степен. Новиот реактивен мост го реактивира претходно исклучениот дел од шеталиштето на Темза, драматично подобрувајќи ја безбедноста, пристапот и протокот на пешаци.
Како еден од проектите за зголемување на безбедноста во зоните за домување, вредна 60 милиони евра (53 милиони фунти), мостот е дел од напорите на лондонскиот округ Хаунслоу за подобрување на инфраструктурата и можностите за рекреација во областа Дјукс Медоус. Новиот мост поврзува два дела од рекреативниот коридот на Темза, со уредени јавни површини кои го подобруваат пристапот до блиските веслачки клубови и спортски терени.
Предлогот на Moxon Architects ја решава потребата пешаците да заобиколат 500 метри за да ја преминат железничката пруга, пешачкиот мост ја прави патеката Темза поинклузивна, обезбедувајќи подобар пристап со осветлување. Мостот, исто така, реагира на големиот обем на веслачки сообраќај долж овој дел од реката, што го олеснува погледот на сите плимни нивоа.
„Нашата намера беше да развиеме достапно, ефикасно и чесно решение кое беше лесно за изведба и пријатно за користење. Со скромен и префинет изглед, мостот се наоѓа со почит под постоечката историска урбана структура, референцирајќи ја неговата форма без да се натпреварува за внимание“.
Езра Гроскин, директор, архитекти на Моксон
Користејќи ја префабрикацијата надвор од локацијата во Тилбери, Есекс, како и самата река за транспорт, главната цел беше да се намалат влијанијата врз животната средина и емисиите на јаглерод за време на изградбата. Енергетски ефикасното осветлување беше дизајнирано да го заштити кревкиот екосистем во Дјукс Холоу. Со облоги од нерѓосувачки челик и алуминиум, конструкцијата предвидува идни поплави и го намалува потребното одржување во текот на очекуваниот животен век од повеќе од 100 години.
Структурата дизајнирана од Moxon Architects има форма на бандаж со препознатливи делови за затегнување под агол за да се максимизира погледот на реката. Проценките со помош на алатката CO2e на COWI покажуваат дека иновациите во спецификацијата на материјалите и техниката на градба помеѓу дизајнот доведоа до 50% намалување на емисиите на јаглерод и 30% намалување на вкупниот јаглероден отпечаток.
Со значителни емисии на јаглерод кои се припишуваат на изградбата на транспортни инфраструктурни проекти, пешачкиот мост Dukes Meadow беше еден од првите проекти што имаше корист од иновативната нова алатка развиена од COWI.
Мостот Барнс се протега на Темза помеѓу Барнс и Чизвик. Главно го поддржува железничкиот сообраќај со мал тротоар долж низводниот раб. Изграден во 1849 година, оригиналниот близнак од леано железо мост од II степен носеше возови помалку од педесет години. Во 1895 година, леано железо се сметало за несоодветно за овој тип на конструкција и низводните распони биле заменети со „модерниот“ челичен мост кој сè уште е во функција денес. Структурата оттогаш ќе остане неодржлива.
Замислен од локалните жители обединети од страста да ја видат оваа историска структура обновена за употреба во заедницата, „Поглед“ ќе го трансформира напуштениот железнички мост. Постоечката структура ќе биде внимателно реставрирана и дополнета со партерно уредување и соодветна урбана опрема. Новиот линеарен парк ќе се протега во двете насоки за да го заврши зелениот коридор над реката. Ќе се поврзе со постоечките и предложените рути, вклучувајќи го и пешачкиот мост Dukes Meadow, кој наскоро ќе биде завршен на север.
Јужниот пристапен пат ќе служи за пристапување во двете насоки без да чекори до постоечката станица на платформата. Овој функционален аспект ќе биде интегриран во постоечкиот контекст, отворајќи ја и станицата и новиот парк за сите корисници. Моксон е воодушевен што му помага на тимот да ја оживее неговата оригинална визија.