Бројот на автомобили во Њујорк се зголемува, но исто така и велосипедите. Додека првите имаат илјадници опции за паркирање во и околу градот, вторите се ограничени. Луѓето во Њујорк сакаат да направат промена (и веќе го прават тоа) во користењето велосипеди, но недостатокот на места за паркирање во споредба со автомобилите создава главоболка. Според основачот на Oonee, Shabazz Stuart, ако само 5 отсто од овие паркинг места предвидени за паркирање на автомобили се користат за паркирање на велосипеди, сеизмичкото поместување во однос на одржливиот транспорт ќе биде значајно.
Оттука, настана кабината Onnee Minibike, раководена од потребата да се има безбедно место за паркирање на велосипеди. Мерејќи ја големината на просечна лимузина, Minibike обезбедува 10 висококвалитетни безбедни места за паркирање велосипеди, кои решаваат какви било проблеми со паркирањето и кражба на велосипеди.
Тоа значи дека за едно паркинг место кое се користи за Onnee Minibike, десет велосипеди можат да се паркираат без проблем. Внатре, има пумпа за гуми и амбиентот на просторот е исто така одличен. На горниот дел, има кутија за садници, идеална за усогласеност со природата и создавање пријатна средина за велосипедистите кои сакаат безбедно да ги чуваат своите велосипеди. Пристапот до кабината е преку апликација за паметни телефони или картичка со клучеви – елиминирајќи било какви шанси за кражби на велосипеди, кои пораснаа со пандемијата.
Естетиката и усогласувањето со архитектурата на локацијата каде што ќе се инсталира Onnee Minibike е од суштинско значење, па затоа Oonee доаѓа со нагласено прилагодливо обложување и бои за комбинација на единствени поставки и пејзажи. Се тоа акцентирано со топло осветлување и боја отпорна на гребење. За да биде кабината видлива и ноќе се нанесуваа сјајна завршна обработка.
Визијата на Stuart, се совпаѓа со долгорочна микромобилност, како што самиот вели: „Луѓето можат да потрошат милијарди и милијарди долари на велосипеди и делење велосипеди, но додека не станеме сериозни во врска со инфраструктурата, ние сме само заедница на луѓе кои возат велосипеди за забава. Треба да започнеме да размислуваме за велосипеди и скутери и микромобилност како транзит, како легитимен дел од транспортот“.