Новата поп-ап продавница проектирана од студиото Renesa Architecture Design Interiors нуди јасна просторна интерпретација на идентитетот на производот на брендот на аеродромот во Мумбај, Индија. Продавницата за очила на познатиот бренд Opium, содржи уникатни просторни елементи поставени наспроти времето и просторот, јасно прикажувајќи ја смелоста на идејата за дизајн на Renesa.
Во малопродажен простор со повеќе производи „начинот на прикажување“ во голема мерка го одредува впечатокот на просторот, пишува ArchDaily. На тој начин, интервенцијата настојува да замисли визуелно привлечен простор, артикулирајќи ги функционалните моменти. Започнувајќи со лачниот влез, врамен со сјаен неонски знак на брендот, купувачите се водат преку еднонасочен дизајн кој ја анимира и осветлува поп-ап продавницата. За некои кои поминуваат, дијалогот кој е создаден помеѓу дизајнот и продавницата е онаа интерактивна компонента што ги повикува купувачите да влезат во продавницата.
Дизајнот се фокусира на различна иконографска презентација на производите, што овозможува различни нивоа на интеракција врз основа на потребите на купувачот. Дефинирани со мрежа, единиците за полици се разликуваат според преклопниот капак. Секој пар очила седи на своја мини сцена преувеличана со неонски зелен акцент. Овие полици на монотониот простор му даваат побогат начин на проширување, дозволувајќи им на купувачите да го истражуваат просторот и гледаат производите со интересирање.
Процесот е следен со поставување модули, решетки од плочки кои се протегаат на ѕидовите, подот и мебелот. Идејата била да се создаде волшебна продавница што концептуално се повикува на она што го прават очилата; нијансирање или подобрување на сликата. За да се вклучи овој поим, модулите се повторени произволно низ целиот простор за да создадат сложеност. Овие модули се искривуваат низ продавницата , прекршени од неонско зелено светло, огледало и склопливи полици за да се создаде илузија на вдлабнатини или волумени надвор од ѕидовите. Притоа, артикулирајќи го јазикот на дизајнот не само преку повторување, туку и преку користење на секојдневни типологии на трговски простори.