Виртуелниот Милано ќе се одржи од 20 до 24 април, но на нашите компјутери и телефони.
Бидејќи ширењето на „Корона вирусот“ веќе го откажа Саемот за мебел во Милано и Биеналето на Венеција, како и сè поголемите собири и настани, популарниот дизајнерски сајт Dezeen одлучи да создаде дигитална платформа Виртуелен Милано која ќе им овозможи на брендовите да ги претстават своите дизајнерски производи кои ги подготвиле за настап на миланската недела на дизајнот.
Значи, ова познато дизајнерско шоу ќе се игра за прв пат во светот на интернетот.
Dezeen посочува дека во моментов се во разговори со голем број брендови кои бараат начин да ги пласираат своите производи во времето на пандемијата, а едно од најголемите жаришта е токму Италија.
“Разгледавме како да прикажеме производи и ентериери користејќи 3Д рендери и виртуелна реалност или стриминг во живо, за да не мора да патуваме“, велат дизајнерите од Note Design Studio.
Dezeen како платформа, кој е медиумски спонзор на салонот за мебел во Милано, би можел да игра значајна улога во овој случај. Повеќето од саемските активности може да се одвиваат преку видео конференции, во живо и виртуелна реалност. Преку Виртуелниот Милано, иако се надвор од границите на Италија, посетителите на Интернет ќе можат да добијат увид во понудите на нови производи од светски брендови.
Ли Еделкорт, кој ја прогнозира тековната состојба, за Dezeen вели дека настаните во светот за време на пандемијата ќе треба да бидат заменети со алтернативни дигитални решенија.
“Секој што планира јавни настани во наредните месеци може да престане да организира и да почне да пронаоѓа иновативни начини за различна комуникација и да пренесува информации“, рече Ли.