Насловна / Вести / Најголемото градилиште на Европа го прослави 10 роденден

Најголемото градилиште на Европа го прослави 10 роденден

Германската железница е столб и гордост на германската економија и напредок, а Штутгарт 21 е проект што има за цел да го подобри и понатаму. Поточно, проектот за изградба на нова подземна станица и тунел во близина на главната железничка станица во Штутгарт има за цел подобро да ја поврзе метрополата на германскиот југозапад со рутата Париз – Штутгарт – Минхен – Виена – Будимпешта.

gradiliste

Главен инвеститор се германските железници, како и аеродромот Штутгарт, а Трансевропската мрежа и Европската унија исто така се вклучија во финансирањето на овој најголем градежен потфат кој го изведува Аруп.

Сообраќајниот инженер Герхард Хајмерл го предложи проектот уште во 1988 година, но дури во 1994 година беше официјално претставен пред јавноста. Градежните работи започнаа пред десетина години, односно на 2 февруари 2010 година, додека отворањето првично беше закажано за декември 2019 година. Сепак, работите се одложени многу, па новиот рок е одложен за 2025 година, и тоа со пробивање на буџетот од над една милијарда евра. Овој проект досега собра 7,6 милијарди евра, што го прави најскапиот градежен проект во Германија.

gradiliste1

Сепак, и покрај силната промоција од властите и медиумите, граѓаните на Штутгарт главно беа против Штутгарт 21 на почетокот на изградбата и се побунија против изградбата на нова подземна станица. Главната загриженост беше дека проектот може да го загрози протокот на подземните води и да ги измие минералите од почвата.

Градежните работи за овој голем проект продолжуваат, но најобемната работа се прави под земја. Голем потфат беше направен кон крајот на февруари кога беше пробиен тунел долг 3,5 километри на длабочина од 13 метри што ќе го поврзе Штутгарт со аеродромот. Вкупната мрежа на тунели во проектот Штутгарт 21 е долга 59 километри, од кои 85 отсто веќе се дупчат.

Испрати коментар

Scroll To Top