Автомобилскиот сообраќај се намали за 19 отсто за време на петгодишниот мандат на градоначалникот на Париз, Ен Хидалго, вели францускиот економист и урбанист, Фредерик Херан, кој се залага за премин кон еколошки градски превоз. И покрај обидите да се оспори спроведувањето на одржливите планови за мобилност и колку што е можно повеќе претставување на велосипедите, Херан смета дека свеста за потребата од преминување кон „зелена“ мобилност е веќе добро развиена во Париз и во другите европски градови.
Градоначалничката на Париз, Ен Хидалго се посвети на борбата против сообраќајот со автомобили, што беше нејзиниот главен приоритет за време на нејзиниот прв петгодишен мандат. Благодарение на ова, сообраќајот на автомобили на париските патишта е намален за осум отсто само во 2019 година, иако овој рекорден пад може да се објасни со бројот на градилиштата во француската престолнина, но и со зголемувањето на метежот во сообраќајот.
Ограничувањето на сообраќајот на автомобили како важна мерка во борбата против загадувањето на воздухот беше една од главните цели на Ана Хидалго. Во текот на изминатите пет години, Хидалго енергично се бореше за воведување на бројни мерки против загадување на воздухот и ограничување на сообраќајот на автомобили, како и интензивно зеленило на градот, проширување на пешачките зони и изградба на мрежа на циклусни патеки, што во голема мерка го сменија погледот на градот. Хидалго тврди дека Париз сака да го направи главен град на велосипедизмот до 2024 година кога француската метропола е домаќин на Летните олимписки игри.
Според документот од градското Министерство за патишта и сообраќај, кој го доби дневниот весник „Лес Ехос“, учеството на сообраќајот на автомобили во Париз падна за 8,1 отсто минатата година.
Големото зголемување на употребата на велосипеди во француската престолнина се објаснува со избегнување на сообраќајниот метеж и заситеноста со јавниот превоз, но и со зголемената еколошка свест кај граѓаните во Париз. Велосипедот станува сè попопуларен во Париз, особено за транспорт на парижаните до и од работа. Дека ова е навистина точно, се потврдува со најновите податоци за рекордно намалување на сообраќајот на автомобили што го потврдуваат бројачите што го следат сообраќајот на париските улици.
Според податоците од Градот Париз, скоро еднаков број велосипеди и автомобили кружеле во декември 2019 година. Градската влада тогаш ги претстави најновите податоци според кои, на пример, само на булеварот Волтер, имаше значително намалување на сообраќајот на автомобили со големо зголемување на употребата на велосипеди.
Овој пад на сообраќајот на автомобили го зема предвид само патувањето во Париз и ја исклучува обиколницата на Périphérique околу француската метропола.
Падот на сообраќајот на автомобили може да се објасни со имплементација на голем број проекти што се случија во Париз во последните месеци. Неколку нови ленти за велосипеди се отворени покрај главните автопати на градот (Булевар Sébastopol, Rivoli, Voltaire итн.), А неколку градски плоштади се обновени за да се намали бројот на сообраќајните ленти (Bastille, Nation, Gambetta, Maillot и др.)
Исто така, најавени се нови проекти, како што е главната реставрација на Champs-slysées, која планира да го преполови бројот на сообраќајните ленти до 2030 година, со уредување на велосипедските патеки, продолжување на патеките и засадување на повеќе од илјада дрвја.
Транзицијата кон употреба на одржливи форми на мобилност е неизбежен факт, што е потврдено од примерите на Париз и другите европски градови, особено Виена, чијашто градска власт долги години се залагаше за намалување на јаглерод диоксид и патен транспорт преку постојано подобрување на јавната транспортна мрежа и градење мрежа на циклусни патеки.